Splošni Pogoji

Zasebnost

Osebni  podatki naših uporabnikov so eno izmed področij, kateremu posvečamo  izredno skrb in pozornost. Poskrbimo, da so vse zahteve ne samo  dosežene, ampak jih, če se le da, presežemo, saj se zavedamo občutljive  narave tega področja.

Upravitelj spletne trgovine Podncena Trgovina,  Vdesign, Violeta Hren s.p., je v skladu z Zakonom o varstvu osebnih  podatkov (ZVOP-1-UPB1) zavezan k varovanju osebnih podatkov svojih  uporabnikov.

Za potrebe poslovanja Podncena Trgovina zbira naslednje uporabnikove podatke:

ime in priimek,
naslov in kraj bivanja,
naslov elektronske pošte (tvoje uporabniško ime),
kontaktno telefonsko številko,
geslo v šifrirani obliki,
ter ostale podatke, ki jih uporabniki vnesete v obrazce na spletnem mestu Podncena Trgovina

Za točnost podatkov, ki jih vnesete uporabniki, ne odgovarjamo.

Za  potrebe zagotavljanja varnosti, se zbirajo tudi IP naslovi, iz katerih  uporabniki dostopajo do spletnega mesta. Vsakemu uporabniku je ob  začetku obiska dodeljen sejni piškotek za identifikacijo in spremljanje  nakupovalne košarice. Na vaš računalnik lahko  Podncena Trgovina med  drugimi shrani tudi druge piškotke, kot so: identifikacijska številka  uporabnika v šifrirani obliki (za prepoznavanje uporabnika ob naslednjem  obisku), ocene artiklov (da veste, katere artikle ste že ocenili) ter  piškotki sistema Google Analytics (analiza obiskov spletnega mesta).

Vsi omenjeni podatki, razen piškotkov, se na strežniku Podncena Trgovina  shranjujejo trajno. Sejni piškotki se v pomnilnik strežnika shranjujejo  le za čas trajanja obiska in se izbrišejo po eni uri neaktivnosti,  trajni piškotki pa so shranjeni na računalniku obiskovalca.

Upravitelj Podncena Trgovina lahko podatke v anonimizirani sumarni obliki uporabi  za namene statističnih analiz.  Podncena Trgovina podatkov o  uporabnikih v nobenem primeru ne bo predal nepooblaščenim osebam.  Dostavni službi (npr. Pošta Slovenije) bomo zaupali le uporabnikov  naslov za dostavo. Z uporabnikom bomo stopili v stik preko sredstev  komunikacije na daljavo le, če uporabnik temu izrecno ne nasprotuje.

Izjemno razkritje osebnih podatkov

Podatki,  ki jih  Podncena Trgovina zbira in obdeluje, bodo razkriti le, če je  taka obveznost določena v zakonu, ali v dobri veri, da je tako ukrepanje  potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi ter za  zaščito in uresničevanje zakonitih interesov  Podncena Trgovina.

Skrb za kupca

Spletna trgovina  Podncena Trgovina je nastala  iz želje, da bi kupcem ponudili najboljšo možno storitev v karseda  prijazni obliki. Poleg ugodnih cen smo želeli dati spletnemu nakupovanju  tudi dodano vrednost.

Skrb za kupca je tako ena glavnih prioritet našega delovanja in jo uresničujemo na več načinov:

-skrbimo, da so nakupi pri Podncena Trgovina varni , tako tehnično, kot s stališča varstva potrošnika,
-kupce izobražujemo o tehničnih lastnostih artiklov ter o pravicah, ki jih imajo kot potrošniki,
-skrbimo, da so podatki v spletni trgovini ažurni in točni,
-morebitne zaplete in nesporazume skušamo vedno rešiti v korist kupca,
-kupcu  vedno skušamo dati najbolj kakovostno informacijo že pred nakupom, zato  so naši opisi izdelkov obširni, spodbujamo pisanje mnenj in ocen  tistih, ki izdelek že uporabljajo, in smo vedno na voljo za dodatna  vprašanja na telefonski številki 070/40-20-35 in na e-naslovu:  info@podncena-trgovina.si

Če menite, da lahko za svoje kupce poskrbimo še bolje, bomo veseli vsakega predloga!

Plačila in Dostava

Način plačila

Ne glede na izbran način plačila artiklov boste račun za nakup artiklov prejeli na vaš e-naslov, takoj po dostavi paketa, takoj po prevzemu paketa.
Na voljo so vam številni načini plačila
  • –  z nakazilom na račun podjetja Vdesign,Violeta Hren sp, Suhadol 13, 1432 Zidani Most (po ponudbi/predračunu), katerega prejmete na vaš e-mail naslov
  •  – z poštno nakaznico
  •  – z plačilom preko Paypal sistema

Način in strošek dostave

Za nas pakete dostavlja podjetje PTT Slovenije, ki večino paketov dostavi že naslednji delovni dan po obvestilu o odpremi. V primeru, da ne morete paketa sprejeti, ga lahko dvignete pri nas – Ulica Milana Majcna 8 (Pisarna T2), 1433 Radeče.
Artikle lahko prevzamete tudi osebno v naših prevzemnih mestih na Ulica Milana Majcna 8 (Pisarna T2), 1433 Radeče, ko vam sporočimo, da so prispeli.

Obdelava naročil

Artikli, naročeni na Podncena Trgovina, gredo na pot v roku 10-14 dni. Iz prakse so običajno pri vas izdelki že prej.
Da bi naročene artikle dostavili kar se da hitro, bomo vedno izbrali najbolj optimalno pot. To je paketna dostava Pošte Slovenije, kar pomeni, da dostavo lahko pričakujete že naslednji dan, ko mi prejmemo naročeno blago iz Kitajske.. Če vas ob dostavi ni na navedenem naslovu, pa lahko paket prevzamete na najbližji pošti.
Artikle lahko prevzamete tudi osebno v naših prevzemnih mestih na Ulica Milana Majcna 8 (Pisarna T2), 1433 Radeče, ko vam sporočimo, da so prispeli.
O osebnem prevzemu boste obveščeni preko e-pošte ali SMS-a, če boste tako izrecno želeli.
Poleg tega lahko na prevzemnem mestu izkoristite tudi priložnost za pogovor z našimi referenti, ki bodo radi svetovali o uporabi kupljenih artiklov ali o prihodnjih nakupih.

Sledenje dobavljivosti

Dobavljivost

Pri izbiri artiklov vas poleg cene gotovo zanima tudi, ali so artikli na zalogi.

Ali  so artikli na zalogi? Bodo naročeni artikli res dostavljeni v navedenem  roku? Ali so pri artiklih navedeni zgolj informativni roki dobave?

Prizadevamo  si, da bi našim kupcem podali čim natančnejše informacije glede  dobavljivosti artiklov. Prek elektronske povezave z dobavitelji in  proizvajalci pa lahko rok dobave natančno določimo.

Vas zanima, ali je artikel sledljiv?

Po  elektronski pošti vam bomo takoj poslali obvestilo o sledenju  posameznemu artiklu. Od tega trenutka dalje vam mi pošljemo številko za sledenje vašega izdelka, na spletni strani  http://www.dhl.si/sl/express/sledenje.html, vtipkate številko katero smo vam sporočili in boste vedno videli kje se nahaja in kdaj bo pri vas.

Darilni boni

Kako izbrati darilo za katerokoli priložnost, če ne poznate obdarovančevega okusa ali pa samo niste prepričani, kaj si v tem trenutku res najbolj želi in s čem bi ga najbolj razveselili? Odločite se za darilne bone  Podncena Trgovina, ki so pri vas lahko že naslednji dan.

Darilne bone boste po oddaji spletnega naročila prejeli v elektronski obliki ali pisni obliki.
V primeru, da je bon večji od zneska artikla, vam denarja ne vračamo, ter ne menjamo denarja za bone.

Kako naročiti

Posamezni uporabnik oz. fizična oseba lahko darilne bone naroči preko naše spletne strani. Podjetja za naročilo darilnih bonov pošljejo povpraševanje na: info@podncena-trgovina.si
Preko spletne strani lahko naročite neomejeno darilnih bonov. V primeru večjega števila darilnih bonov nam pišete na e-naslov: info@podncena-trgovina.si
Posameznik lahko darilne bone plača s plačilno kartico ali osebno ali pa po predračunu, način plačila za podjetja je po predračunu.
Darilne bone prejmete v elektronski obliki (.pdf), vsak bon v ločeni datoteki, lahko pa tudi v enojnem bonu za celotni znesek.

Naročila

Naročilo po telefonu

Vedno smo vam pripravljeni pomagati, zato vam omogočamo tudi oddajo naročila po telefonu.

Preden pokličete 

Kaj morate vedeti, preden naročite po telefonu …
Zapišite si, kateri artikli vas zanimajo.

Za pravilno izvedbo naročila morate operaterju povedati natančen naziv artikla. Z veseljem odgovorimo tudi na vsebinska vprašanja, če želite, pa vam bomo pomagali tudi pri končni izbiri artiklov.

Izberite način dostave in plačila

Plačate lahko na različne načine, blago pa lahko prevzamete osebno ali ob dostavi na dom.

Pripravite natančen naslov in kontaktne podatke

Če bo blago dostavljeno na dom, potrebujemo natančen naslov za dostavo.
Ali želite, da račun pošljemo na drug naslov kot naročene artikle?
Prosili vas bomo tudi za vašo telefonsko številko in naslov elektronske pošte.

Spremembe naročila

Preklic naročila ali spremembo naslova (za dostavo) lahko uredite v Centru za pomoč naročnikom . Za druge spremembe je treba naročilo preklicati in artikle naročiti znova ali poklicati našo ekipo za pomoč uporabnikom na telefonsko številko 070/40-20-35.

Spremembe naročenih artiklov v naročilu

Zadevo lahko rešite na dva načina:

Če ste v okviru enega naročila naročili več artiklov, prekličete le neželeni artikel. Želeni model artikla nato naročite znova – z oddajo novega spletnega naročila. Preostali del prvotnega naročila ostane veljaven. Rešitev je primerna le, ko gre za osebni prevzem artiklov, sicer bi morali dvakrat plačati stroške dostave.
Druga možnost, ki jo imate, je preklic naročila v celoti in ponovno naročilo vseh artiklov.

Sprememba načina plačila

Sprememba načina plačila ni možna. Napačen način plačila -> storno in oddaja novega naročila.

Sprememba datuma in načina dostave

Načina dostave žal ne morete spreminjati.

Če vam dogovorjeni datum dostave na ustreza (o datumu dostave obveščamo stranke s SMS sporočilom ali po elektronski pošti), se lahko v našem Centru za pomoč uporabnikom dogovorite za drug datum dostave. Ko pri oddaji naročila izbirate način dostave, imate možnost, da izberete do 7 dni zamika datuma dostave.

Vračilo artiklov

Pomembnejši napotki za vračilo artiklov:

Ko vračate artikle prodajalcu (Vdesign, Suhadol 13, 1432 Zidani  Most), morate priložiti obrazec za odstop od pogodbe. Priložite tudi  kopijo računa.
Naslov za posredovanje (pošiljanje) artiklov prodajalcu je Vdesign, Suhadol 13, 1432 Zidani Most.

Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje  pošiljke in artikle ustrezno pripravite za transport(embalažo oziroma  drugo ustrezno varno embalažo).

Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Če uveljavljate garancijo, boste popravljen artikel prejeli najhitreje, če ga k nam pošljete preko GLS pošte. Pokličite nas na +386 (70) 40-20-35 in jim sporočite, da uveljavljate garancijo.

Pri  odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali  promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku  ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se  pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku  kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika.

Vračilo artikla za pravne osebe

Če  želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za  podjetja. Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam  omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Pravne  osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh ali vračila kupnine  kot to velja za potrošnike (fizične osebe).

Za vsa dodatna vprašanja nas pokličete na 070/40-20-33 ali nam pišete na info@podncena-trgovina.si. Z veseljem vam bomo odgovorili.

Obravnava poškodovanih pošiljk (odškodnine)

Če  ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali pošiljka fizično  poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite  postopek odškodnine pri ponudniku pošiljanja(GLS,PTT). To storite tako,  da pošiljko (embalažo + vsebino) prinesete na pošto, takoj, ko opazite  poškodbo ali izropano pošiljko najkasneje v roku 30 dni od prevzema  pošiljke. Na pošti opozorite, da je potrebno izpolniti Zapisnik o  poškodovani pošiljki, ki ga podpišete tudi vi. Po prejetju vse potrebne  dokumentacije, se pri ponudniku pošiljanja(GLS,PTT) poda zahtevek za  odškodnino. Zahtevek komisijsko obravnavajo in na podlagi odgovora ali  odobritve se vrne kupnina ali naroči nov artikel. Skupaj s ponudnikom  pošiljanja(GLS,PTT) bomo poskrbeli, da bo odškodnina rešena v najkrajšem  možnem času.

Vračilo v 14 dneh (Odstop od pogodbe)

Potrošnik  (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago za  namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od  prevzema blaga podjetju sporoči (e-naslov: info@podncena-trgovina.si),  da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo  odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema. Edini strošek,  ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila  blaga (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe  in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Blago je  potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Potrošnik  nima pravice do odstopa od pogodbe, pri pogodbah katerih predmet je  blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo  prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni  primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel  rok uporabe. Možnost odstopa od pogodbe ni možno pri nakupu programske  opreme ali avdio in video nosilcev, če je potrošnik odprl varnostni  pečat.

Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni  količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je  njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

Potrošnik  blaga ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme  opraviti ogled in preizkus blaga v obsegu, kot je to nujno potrebno za  ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje blaga, ki odstopa od  navedenega, se šteje za uporabo blaga, kar pomeni, da potrošnik s tem  izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Pri odstopu od pogodbe,  kjer so bila koriščena sredstva z Podncena Trgovina računa ali  promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se ne vrnejo  (vrne se vplačan znesek), razen v primeru, če je bil koriščen Podncena  Trgovina darilni bon; ta se upošteva kot plačilno sredstvo in se ob  odstopu od pogodbe vrne na uporabnikov TRR.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14  dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja  gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o  plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na  njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!

Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

V  izjemnih primerih, ko izdelki niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko  potrošniku ponudimo odkup izdelka z ustrezno odškodnino, ki jo z  zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva  ob potrditvi potrošnika na elektronsko pošto. Potrošnik omenjeno  odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega izdelka enake ali višje  vrednosti.

Obrazec za odstop od pogodbe izdelkov je na voljo tukaj.

Pravico do vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

Odstop potrošnika od pogodbe za izdelke iz kompleta

Če  se potrošnik odloči za odstop od pogodbe za enega izmed artiklov, ki so  tvorili komplet, lahko zanj zahteva vračilo kupnine. Potrošnik lahko  vrne enega ali več artiklov iz kompleta. Pri odstopu od pogodbe za  artikel iz kompleta potrošnik dobi na TRR vrnjen znesek v višini  vplačanih sredstev za dotični artikel, ki ga vrača.

V primeru  odstopa od pogodbe si Podncena Trgovina pridružuje pravico do odštetja  pridobljenega prihranka. Če je prihranek novega izbranega izdelka večji  od prihranka vrnjenega izdelka, se razlike ne vrača, menjava pa se  odvije po politiki odstopa od pogodbe za izdelke iz kompleta.

Napotki za odstop od pogodbe

Pri spletnem nakupu si izdelkov pred nakupom ni možno fizično ogledati, zato vam omogočamo (znotraj zakonskih okvirov) možnost odstopa od pogodbe. Ker želimo, da to lahko opravite kar čimhitreje in brez zapletov, smo pripravili kratek seznam, na kaj je treba biti pozoren pri nakupu na daljavo:

  • – previdno odprite embalažo in jo hranite v nespremenjenem stanju, dokler niste v celoti prepričani, da je izdelek ustrezen,
  • – če izdelek vrnete osebno na enem izmed prevzemnih mest, dajte izdelek na vpogled referentu,
  • – pri rokovanju z izdelkom lahko pride do poškodb in prask, predvsem izdelkov, ki imajo lakirane črne površine (monitorji, LCD televizorji …)
  • – nepazljivo odstranjevanje zaščitnih folij in materialov lahko povzroči poškodbe na izdelku (temne lakirane površine),
    – prenosniki naj ostanejo v prvotnem stanju. To pomeni, da aktivacija in registracija programske opreme ni opravljena,
    – ne odpirajte izdelkov, ki imajo varnostni pečat (nosilci zvoka in slike, programska oprema),
    – vidne sledi uporabe (prah, dlake, praske, madeži, umazanija) niso primerne za odstop od pogodbe,
    – vidne sledi montaže (uporabljena vodila, vgradne praske) so poškodbe, ki nastanejo pri vgradnji aparatov. Ne vgrajujte aparatov dokler niste prepričani, da ustrezajo vašim zahtevam,

Izdelki, kupljeni na daljavo, niso namenjeni uporabi v zakonskem času za odstop od pogodbe.

Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da izdelek lahko odprete, pregledate in če vam ne ustreza, ali pa so bila vaša pričakovanja drugačna, odstopite od nakupa. Ta priporočila ne veljajo, če je izdelek ob nakupu v okvari oziroma ne deluje -> v tem primeru gre za uveljavljanje stvarne napake ali garancije.

Vračilo blaga za pravne osebe

Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Prej naštete organizacije nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 8 dneh od prevzema blaga, ne da bi bilo treba navesti razlog za svojo odločitev kot to velja za potrošnike (fizične osebe). Vračilo kupnine žal ni možno. Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo Splošni pogoji poslovanja Podncena Trgovina , z razliko v že predhodno omenjenih možnostih odstopa od pogodbe.

Stvarna napaka

Kdaj je napaka stvarna? Kadar:

– artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
– artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo  kupec kupuje, ki pa bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti  znana
– artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
– je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom,  razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja  se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami  proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec  nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te in  na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku. Kupec nam hkrati  omogoči pregled artikla.

Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

GARANCIJA IN REKLAMACIJE

Garancija za brezhibno delovanje stvari

V  skladu z zakonom je proizvajalec blaga dolžan kupcu zagotoviti  garancijo za brezhibno delovanje stvari, v kolikor gre za blago za  katerega se mora izdati garancija. Kupec zahtevek iz garancije  uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali pooblaščenem servisu.

Izdelek  ima garancijo, če je tako navedeno v garancijskem listu ali na računi,  ki se kupcu posreduje hkrati z izdelkom. Kupec bo v tem primeru prejel  še navodila za sestavo ali uporabo ter seznam pooblaščenih servisov.  Garancijski roki so navedeni na garancijskem listu ali pa na računu.

Objavljeni izdelki na spletnem mestu www.podncena-trgovina.si  imajo garancijo, če je ta zapisana ob artiklu, ki se objavlja, sicer pa  v zvezi s tem kontaktirate našo naročniško službo, kjer boste dobili  konkretne informacije o obstoju garancije pri posameznem izdelku.

a) Pravice iz garancije
Proizvajalec  mora na podlagi garancije zagotoviti odpravo napake najkasneje v roku  45 dni od prejema zahteve za odpravo napake, sicer mora izdelek  nadomestiti z enakim novim in brezhibnim izdelkom. Proizvajalec je  dolžan zagotoviti brezplačno popravilo in vzdrževanje izdelka ves čas  garancijskega roka, po preteku tega roka pa le proti plačilu.
b) Postopek uveljavljanja pravic iz garancije

Kupec  mora v garancijskem roku in pod garancijskimi pogoji s pisno vlogo od  dajalca garancije ali pooblaščenega servisa zahtevati odpravo napak, pri  tem pa mora predložiti tako izdelek kot garancijski in servisni list  ter kopijo računa. Kupec z odpravo napak ali nadomestitvijo izdelka nima  nobenih stroškov.

Kupec lahko zaradi hitrejše in učinkovitejše  obravnave garancije pošlje izdelek neposredno na najbližji pooblaščeni  servis, sicer pa lahko pisni zahtevek z natančnim opisom napake in blago  pošlje tudi na sedež prodajalca, ki bo kupcu v roku 8 delovnih dni  odgovoril na garancijski zahtevek.

Če prodajalec ugotovi, da je  do napake na izdelku prišlo zaradi nepravilnega ravnanja kupca, zaradi  česar se izkaže, da je garancijski zahtevek neupravičen, bo izdelek s  pisnim obvestilom poslal nazaj na njegove stroške.

Reklamacija

V  primeru, da naročen izdelek nima lastnosti in odlik, ki jih je  prodajalec izrecno obljubil oziroma je prodajalec odpremil napačen  izdelek (v napačni količini, v napačni barvi, ipd) ali se ti kako  drugače razlikujejo od naročila, lahko kupec blago reklamira s pisnim  obvestilom, ki ga naslovi na naročniško služno podjetja. V primeru  napačne dobave izdelka mora kupec o tem nemudoma obvestiti prodajalca,  ki bo reklamacijo skušal rešiti v čim krajšem možnem času.

Kupec  mora o reklamaciji pisno obvestiti prodajalca in poslati izdelek na  njegov sedež, pri čemer mora natančno opisati napako in navesti  reklamacijski zahtevek. Reklamacijski obrazec se nahaja na tej povezavi,  kupec pa mora poleg blaga z vso priloženo dodatno opremo priložiti še  kopijo računa, garancijski in servisni list ter druge morebitne spremne  dokumente.

Prodajalec bo na pisno obvestilo odgovoril v roku 8  delovnih dni od prejema obvestila. V kolikor ugotovi, da je zahtevek  neupravičen bo o tem obvestil kupca ter mu vrnil artikel na njegove  stroške.

Kupec lahko v okviru reklamacijskega zahtevka zahteva  popravilo artikla, znižanje kupnine (v sorazmerju z napako), zamenjavo  blaga ali pa vračilo kupnine (v tem primeru se kupnina lahko zniža za  čas uporabe artikla, vendar največ za znesek, za kolikor se je artiklu  zaradi uporabe znižala tržna vrednost).

a) Zavrnitev reklamacije

Podjetje Vdesign, Violeta Hren sp si pridržuje pravico zavrniti reklamacijo v naslednjih primerih:

Če ima blago mehanske poškodbe na ohišju ali pa na komponentah;
Če blago ni bilo vrnjeno v orginalni embalaži;
Če kupec ne predloži kopijo računa;
Če je blago poslano na naš naslov z odkupnino;
Če je zaradi nepravilnega pakiranja in odpreme prišlo do mehanskih poškodb na artiklih ali povzročene kakršnekoli okvare;
Če k artiklom ni priložena vsa oprema, ki je bila stranki posredovana ob nakupu ter garancijski list;
Če je uničena nalepka o avtentičnosti certifikata za prednaložen operacijski sistem ali drugo priloženo programsko opremo;
Če so bili opravljeni kakršnikoli posegi odinštalcije priloženega operacijskega sistema;
Če je uničena nalepka na aparatu, ki je prilepljena na rob aparata;
Na polnilce pri tablicah in telefonih, garancija ni veljavna

 

ŠKODA IN PRITOŽBE

Škoda

Prodajalec ob upoštevanju omejitev o razbremenitvi odgovornosti ne odgovarja:
– Za okvare, nastale zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ali  naklepnega ravnanja kupca (ali tretjih oseb iz sfere kupca), mehanskih  poškodbe in okvar v primeru višje sile ali naravnih nesreč;
– Za poškodbe, ki so nastale med transportom s strani dostavljalca

Pritožbe in spori

Ponudnik  spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh  močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem  obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav,  kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda  prek e-poštnega naslova  podncena@gmail.com. Postopek obravnave  pritožbe je zaupen. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost  potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova  nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki  nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da  potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po  svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Za vse spore je pristojno sodišče v Celju.Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!Vaša ekipa Podncena